ورزش

ساخت وبلاگ

ویوا بت

یک عرشه از 52 کارت را به 2 طبقه مساوی تقسیم کنید. اگرچه مردم اغلب بازی "Speed" را برای بازی "Spit" اشتباه می گیرند ، مورد آخر در واقع نسخه پیچیده تری از بازی است ، اگرچه همان اصول اعمال می شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که عرشه را به نصف تقسیم کنید تا هر بازیکن شروع به سازماندهی توده های خود کند. [3]
تصویری با عنوان Play the Card Game Speed ​​Step 15
2
از هر بازیکن بخواهید کارت های خود را در 6 دسته در 5 انبار سهام و 1 انبار دسته بندی کند. اگر با بازی یک نفره یا صبر آشنایی دارید ، 5 مورد از انبارها به روشی مشابه تنظیم می شوند. ممکن است فقط 5 گروه رو به رو داشته باشید. هر بازیکن باید این انبارها را تنظیم کند و انبوه تف کند: [4]
انبارهای سهام:
پشته 1 دارای 0 کارت رو به پایین و 1 کارت رو به بالا است
پشته 2 دارای 1 کارت رو به پایین و 1 کارت رو به بالا است
پشته 3 دارای 2 کارت رو به پایین و 1 کارت رو به بالا است
پشته 4 دارای 3 کارت رو به پایین و 1 کارت رو به بالا است
پشته 5 دارای 4 کارت رو به پایین و 1 کارت رو به بالا است
شمع تف:
پشته 6 تکه های تف هر بازیکن است و می تواند در کنار آن قرار بگیرد. این کارت ها به عنوان کارت تف بازیکن شناخته می شوند.
تصویری با عنوان Speed ​​the Card Game Speed ​​مرحله 16
3
بازی را با این شروع کنید که هر بازیکن یک کارت را از انبوه تف خود به مرکز بازی بچرخاند. همچنین هر بازیکن باید بگوید "تف!" همانطور که او این کار را می کند این کارت ها شمع را شروع می کنند ، جایی که هر بازیکن سعی می کند کارت هایی با ارزش صعودی یا نزولی از ذخیره خود قرار دهد.
تصویری با عنوان Speed ​​the Card Game Speed ​​مرحله 17
4
هر بازیکن باید هر کارت رو به رو را در یکی از کارتهای مرکزی قرار دهد که دارای ارزش صعودی یا نزولی باشد. هنگامی که آنها یکی از کارتها را در 5 پشته بازی می کنند ، سپس می توانند کارتی را که رو به پایین است ، به فضای خالی برگردانند تا یک کارت تف فعال جدید ایجاد کنند. به این 5 پشته فکر کنید که "دست" هر بازیکن است. در این بازی ، برخلاف Speed ​​، بازیکنان دستی برای نگه داشتن ندارند.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت: 23:30

ویوا بت

توپ را مرتب تمیز کنید. هر چقدر روغن روی سطح توپ شما بنشیند ، فرصت غرق شدن و جدا شدن آن بیشتر می شود. این بدان معنی است که با تمیز کردن توپ هر بار که کاسه می کنید ، توپ شما برای مدت طولانی تری تمیزتر می ماند. [4]
با این کار می توانید مقدار قابل توجهی در نظافت حرفه ای صرفه جویی کنید و به شما کمک می کند تا با قدمت بیشتری کاسه شوی کنید.

روش
2
تمیز کردن عمیق توپ در خانه
تصویری با عنوان Clean a Bowling Ball مرحله 4
1
صبر کنید تا تعداد قابل توجهی از بازی ها را جمع کنید. این نوع تمیز کردن عمیق در بین بولرها و جوانب مثبت به "بیرون کشیدن روغن از توپ" معروف است. در واقع ، این روغن را که در طول بسیاری از بازی ها در منافذ توپ شما فرو رفته است ، از بین می برد. تعداد بازیهایی که باید قبل از تمیزکاری عمیق منتظر بمانید کاملاً به تعداد دفعات بازی و خطوطی که در آن بازی می کنید بستگی دارد.
هنگام بازی منظم در مسیرهای روغنی ، ممکن است بخواهید هر 50 بازی روغن از توپ خود بیرون بیاورید. خطوط با تنظیم بهتر ممکن است فقط نیاز باشد که توپ شما هر 70 تا 100 بازی عمیقاً تمیز شود.
هنگامی که شروع به تغییر عملکرد توپ خود در خط می کنید ، احتمالاً زمان تمیزکاری عمیق فرا رسیده است. [5]

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1399 ساعت: 22:25

ویوا بت

هنگامی که از مربی خود راضی شدید ، نگاهی به امکاناتی که کودک شما در آنجا آموزش می بیند بیندازید. یک سالن آموزش هنرهای رزمی خوب باید بدون لک و تمیز باشد. اگر می بینید که دانش آموزان قبل و بعد از درس سالن را تمیز می کنند ، می دانید این مدرسه مدرسه ای است که به تکامل کل شخص اهمیت می دهد. تمیز کردن کار اجباری سخت نیست ، این نشان می دهد دانش آموزان به معلم خود اهمیت می دهند و می خواهند هنر خود را حفظ کنند. این نیز نکته ای به نفع مدارس کوچک است که ممکن است دارای درجه تدریس رسمی نباشند.

تصویری با عنوان هنرهای رزمی برای کودکان خود پیدا کنید مرحله 6
6
نگاهی بیندازید به هزینه هایی که اگر فرزندانتان عضو این باشگاه باشند باید متحمل شوید. مدارس عالی هنرهای رزمی وجود دارد که به وضوح به عنوان مشاغل سودآوری فعالیت می کنند ، اما مدارس غیرانتفاعی فوق العاده ای نیز وجود دارند که برای بقا به مشارکت دانش آموزان بستگی دارند. هزینه به تنهایی یک مدرسه عالی را تعریف نمی کند اما بدیهی است که والدین را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر می خواهید فرزندتان را باشگاه ورزش های رزمی از مدرسه تحویل بگیرد ، ورزش های رزمی را روزانه آموزش دهد و زمان لازم برای اتمام تکالیف را بخوانید ، این امکان وجود دارد اما مطمئناً هزینه نسبتاً زیادی خواهد داشت. برعکس ممکن است شما یک مدرسه غیرانتفاعی را انتخاب کنید که کمترین هزینه را داشته باشد ، اما باید به خاطر داشته باشید که شما یا فرزندتان برای اطمینان از ادامه حیات باشگاه ها نیاز به وقت و تلاش داوطلبانه دارید.
تصویری با عنوان هنرهای رزمی برای کودکان خود پیدا کنید مرحله 7
7
در آخر ، بررسی کنید که آیا باشگاه ورزش های رزمی که انتخاب می کنید در جامعه شما سابقه دارد. به عنوان مثال ، باشگاه دور هم جمع می شود تا یک فشار بالا برای تأمین بودجه برای یک سگ راهنما برای نابینایان انجام دهد ، یا این باشگاه دارای جایزه یا مسابقه ای به افتخار یک دانش آموز یا مربی گذشته است که درگذشت. این گواهی است بر این که باشگاه و رهبر آن به دانشجویان و جامعه ای که در آن زندگی می کنند اهمیت می دهند.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 8:23

ویوا بت

 

همانطور که یک بار مربی افسانه ای بسکتبال کالج باب نایت گفت ، "بسکتبال خوب همیشه با دفاع خوب شروع می شود." دفاع یک تیم واقعاً می تواند یک بازی را رقم زده یا آن را خراب کند ، و یک مدافع انفرادی خوب بودن می تواند به شما کمک بزرگی در تیم خود کند. با اختصاص دادن خود به بهبود دفاع می توانید به تیم خود کمک کنید حتی در سخت ترین بازی های فشرده نیز جلو بیفتد.


 
روش
1
تمرین یک موضع دفاعی خوب
تصویری با عنوان بازی دفاع در بسکتبال مرحله 1
1
پاها را کمی از عرض شانه باز کنید. پاها را به سمت جلو قرار دهید و آنها را کاملاً بازتر از زانوها قرار دهید ، که باید به راحتی از عرض شانه ها فاصله داشته باشد. این موضع در حال حاضر شروع به کاهش مرکز ثقل شما می کند و یک پایه قوی برای شما ایجاد می کند. [1]
تصویری با عنوان بازی دفاع در بسکتبال مرحله 2
2
وزن خود را در گلوله های پا قرار داده و زانوهای خود را خم کنید. وزن خود را به گلوله های پا تغییر دهید و پاشنه پا را کمی از زمین بلند کنید. زانوها را خم کرده و بدن را به حالت اسکوات قوی پایین بیاورید. یک قانون خوب این است که اگر فکر می کنید به اندازه کافی پایین هستید ، سعی کنید پایین بیایید. [2]
تمرکز خود را بر این بگذارید که وزن خود را در گلوله های پا نگه دارید ، اما نه در انگشتان پا ، که شما را از تعادل خارج می کند.
برای آزمایش اینکه موضع شما پایین است ، با یک دست به پایین بروید. باید بتوانید با انگشتان خود زمین را لمس کنید. هنوز باید بتوانید به راحتی حرکت کنید. اگر نمی توانید ، کمی اسکوات خود را راحت کنید.
پایین نگه داشتن وزن و متمرکز روی توپ های پا به شما کمک می کند تا سریع متوقف شوید ، سریعتر شتاب بگیرید و واکنش بهتری نسبت به توپ داشته باشید.
تصویری با عنوان بازی دفاع در بسکتبال مرحله 3
3
پشت خود را صاف نگه دارید ، اما کاملا صاف نیست. پشت شما باید از شانه ها تا باسن شما یکدست و کمی قوس باشد ، اما کاملاً صاف نباشد. برای کمک به احساس وضعیت بدن ، در حالی که سینه را به سمت بالا می گیرید ، دستان خود را به سمت پایین برسانید. بالاتنه شما کمی به جلو خم می شود ، اما وزن خود را متعادل نگه دارید. [3]
این موضع ممکن است در ابتدا ناخوشایند به نظر برسد ، اما با تمرین طبیعی تر احساس می شود.
اطمینان از صاف بودن کمر ، ضمن حفظ تعادل ، از آن در برابر آسیب محافظت می کند.
تصویری با عنوان بازی دفاع در بسکتبال مرحله 4
4
دستان خود را بالا آورده و آنها را آزاد و فعال نگه دارید. با قرار دادن دست ها به طرفین ، یا قرار دادن یک دست در حالی که دست دیگر را در ران بازیکن هجومی قرار می دهید یا استفاده از آن برای حفاری توپ ، آزمایش کنید. هر کاری می کنید ، نگذارید دستانتان به پهلو بیفتد. [4]
مربی شما بسته به میزان تهاجمی بودن دفاع شما ، ممکن است جای خاصی در دست داشته باشد که بخواهد از آن استفاده کنید. در غیر اینصورت ، فقط بر بالا نگه داشتن و فعال نگه داشتن دست خود تمرکز کنید. موقعیت های مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی طبیعی و موثر احساس می شود.

روش
2
دفاع از توپ
تصویری با عنوان بازی دفاع در بسکتبال مرحله 5
1
به محض این که تیم شما شوت زد ، به سرعت دفاع کنید. تیم شما ممکن است یک دفاع انتقالی خاص داشته باشد ، اما به طور کلی ، بازیکن اول باید به لبه برسد تا از شلیک آسان جلوگیری کند. بازیکن دوم باید بازیکن را با توپ تحت فشار قرار دهد و 3 بازیکن باقیمانده باید بازیکنان هجومی را تحت پوشش قرار دهند.
ارتباطات در طول انتقال مهم است! اگر روی سبد ، توپ یا یک بازیکن باز پوشیده اید ، به هم تیمی های خود بگویید.
نقش شما در حمله ممکن است دویدن سریع به سمت تور باشد تا پس از یک ضربه ، ریباند را بدست آورید. در این حالت ، تنها در صورت سرعت برگشت به سرعت دفاع می کنید و اگر توپ برگشتی را دریافت نمی کنید و تیم دیگر توپ را ایمن کرده است.
تصویری با عنوان بازی دفاع در بسکتبال مرحله 6

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 2:15

ویوا بت

طول مناسب به قد شما بستگی دارد. در موضع خفا قرار بگیرید و خفاش کریکت را در کنار پای جلوی خود بگیرید. قسمت بالای خفاش کریکت باید در قسمت بالایی لگن بازیکنان قرار بگیرد (قسمت بالای باسن شما).
وزن مناسب به اولویت شخصی بستگی دارد. خفاش های سنگین تر قدرت بیشتری را تأمین می کنند ، اما خفاش های سبک تر نوسان سریع تری را ایجاد می کنند. تاب های تمرین را با خفاش های کریکت در وزن های مختلف انجام دهید تا اینکه فرد احساس راحتی و کنترل کند.
دسته مناسب به اولویت شخصی بستگی دارد. خفاش های دارای دسته بیضی قوی تر هستند ، اما گرفتن دسته های گرد آسان تر است ، به خصوص با دست پایین. دستگیره های گرد نیز هنگام ضربه زدن به توپ ، لیفت اضافی ایجاد می کنند.خفاش کریکت را با ضربه زدن آماده کنید. خفاش ها از بید ساخته می شوند ، چوبی نرم که در ابتدا با فشار مکانیکی سخت می شود. سخت شدن اضافی عملکرد آن را بهبود می بخشد و از ترک خوردگی محافظت می کند. [5] در حالی که می توانید یک خفاش را در خود بکوبید ، توصیه می شود که روند تقویت سطح با دندان انداختن و تسطیح آن توسط یک متخصص انجام شود.
1 قاشق چایخوری مالش دهید. (5 گرم) روغن كتان خام روی خفاش ، سطح را به طور مساوی پوشش می دهد تا خاصیت ارتجاعی داشته باشد و از ترك خوردن محافظت كند. روغن را با انگشتان یا پارچه بمالید ، هر بار از یک پارچه تمیز استفاده کنید (روغن قابل احتراق است ، بنابراین بلافاصله پارچه ها را دور بریزید). بگذارید روغن یک شبه خیس بخورد ، سپس خفاش را 2 بار دیگر قبل از شروع کوبیدن واقعی روغن بزنید.
وسط خفاش کریکت را فرورفت. از پتک خفاش چوب سخت استفاده کنید که برای این منظور طراحی شده است (ممکن است از یک توپ کریکت نیز استفاده شود). ضربه زدن به سطح را تا رسیدن به سطح و ادامه ناپدید شدن ادامه دهید. این کار با استفاده از پتک خفاش حدود 10 دقیقه به طول خواهد انجامید و برای تکمیل مراحل حدود 10 تا 15 جلسه لازم است.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 7:03

این مته چگونه کار می کند - پخش کننده ها از وسط دو خط نوار شروع می کنند. مته با یک شروع می شود
شخص در حال پرتاب توپ به سمت دیگری است. این فرد
سپس باید در سمت راست آنها مرتب شده و نوار را لمس کنید
خط قبل از بازگشت به ...وسط. شریک زندگی آنها به آنها پاس خواهد داد و آنها
برای لمس خط باید به سمت راست خود بروید و به مرکز برگردید.
این یک تمرین مداوم برای بازیکنان است و آنها این کار را خواهند کرد
به جلو و عقب در بین خطوط با هر یک حرکت کنید
پاس می دهند. هدف ساختن کالاست
رد شوید ، خط را لمس کنید و دوباره به مرکز برگردید
زمان بازگشت توپ دوباره اگر بازیکنان می توانندویوا بت10 پاس پی در پی (هر کدام 5 پاس) بدست آورید ، آنها می توانند
با یک جفت دیگر بچرخید
ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 17 مهر 1399 ساعت: 19:43

به عنوان مثال یک بازیکن والیبال نیاز دارد:
سرعت حرکت: شما می توانید حرکت یا موارد ضروری را اجرا کنید
تکنیک در سریعترین زمان ممکن.ویوا بتسرعت عمل: هنگامی که موقعیتی را شناسایی کردید ، باید این کار را انجام دهید
به سرعت در مورد عمل خود تصمیم بگیرید و واکنش نشان دهید
بر این اساس.
سرعت عکس العمل: شما به عنوان بازیکن باید بتوانید دائماً واکنش نشان دهید
به موقعیتهای جدید ، غیر منتظره و شگفت آور
اقدامات توسط حریف.
چگونه می توانید برای سرعت تمرین کنید؟
در اینجا نیز همین قانون اعمال می شود: بهترین سرعت
آموزش والیبال است. پس خودت را انجام نده
در حرکت آهسته آموزش دهید ، اما کاملاً تمرین کنید
به محض تسلط بر سرعت
توالی حرکت تکنیک.
ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 17:31

سلام ، کریستین! به نظر شما چه چیزی در مورد والیبال بسیار جالب است؟
این یک ورزش توپی کاملاً همه کاره است.ویوا بت آنچه من بیشتر دوست دارم این است که این یک ورزش گروهی است
و اینکه می توانم برای پیروزی با هم تیمی هایم تمرین و مبارزه کنم.
چطور کار با والیبال را شروع کردید؟
یک مربی من را هنگام بازی در P.E. دید و پرسید که آیا دوست دارم بازی کنم؟
والیبال اینگونه بود که آموزش من ده سال پیش در درسدن اس سی آغاز شد. من
خیلی لذت بردم ما خوب بودیم و من هنوز درگیرم
ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 16:35

حتی در کودکی ، بسیاری از دختران و پسران دیوانه بازی های توپی هستند.ویوا بتبه محض دیدن یک توپ ، آن را برداشت ، پرتاب ، پرش یا خرد می کنند
بیش از یک طناب به احتمال زیاد از همین طریق به توپ علاقه مند شده اید
ورزش ، و به خصوص در والیبال. و شاید حتی با آن تمرین کرده باشید
کتاب ابتدایی ما یادگیری والیبال.
در آغاز والیبال را می توان در خانه در حیاط پشت خانه ، در بازی کرد
حیاط مدرسه ، در پارک ، یا هر کجا. شما معمولا می توانید یک مناسب پیدا کنید
یک منطقه چمن دار یا یک سطح بازی با طناب یا مانع دیگر.
ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 142 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 0:33

والیبال بازی ای است که یکی از آن ها بوده است
محبوب ترین ورزش های تیمی در جهان برای برخی
زمان. با بازدیدهای بزرگ ، بلوک ها و عملکرد سریع ،
ورزش های کمی وجود دارد که بتواند شما را در لبه نگه داردویوا بتصندلی خود را مانند یک بازی خوب والیبال. وجود دارد
چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد والیبال و بسیاری موارد خوب
تمرین ، اما امیدوارم که ما می توانیم همه چیز را محدود کنیم
این لیست تمرینات و مشاوره برنامه تمرین.
دویدن تمرینات والیبال و ایجاد مهارت
برای هر مربی یک چالش است. به همین دلیل ما ایجاد کردیم
این راهنما - برای حدس زدن از آن ، و به
اقدامات خود را موثرتر کنید ، بنابراین می توانید
مهارت های بازیکنان خود را از طریق تمرین ایجاد کنید و
تکنیک های تمرین خوب
در نیمه اول کتاب ، تمریناتی برای
عبور و تنظیم ، ضربه و مسدود کردن و سپس
تمرین های مختلفی که برخی از شرایط بازی رایج در والیبال (سرویس دهی ، هجومی) را نشان می دهد
و تمرینات دفاعی). این مته ها به جدا می شوند
سطح مهارت ، با سه سطح مهارت در سراسر کتاب استفاده می شود. هر سطح مهارت توسط نشان داده خواهد شد
ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 139 تاريخ : جمعه 11 مهر 1399 ساعت: 4:00

دریبل تکنیکی میباشد که به بازیکن اذن می‌دهد برای مقطع طوالنیتر توپ را در دست خویش نگه داراست. فرایند دریبل با اولی

ٔ توپ به زمین شروع می شود و با اخذ و نگه­‌داشتن آن در یک یا این که دو دست آخر میپذیرد. دریبل قادر است ضربههای پی درپی توپ

ضربه

ٔ خویش را دارا‌هستند. مطرح ترین امتیازی که دریبل

به زمین باشد یا ضربه تنها یک جايگاه انجام گیرد، که اما هر مورد کاربردهای ویژه

به بازیکن می دهد این میباشد که شخص می‌تواند با به کار گیری از آن سوای این که خطای »سه ثانیه« و حمل غیرمجاز یا این که »بازی غیرفعال« واقعه

ً یاور با آن تغییر‌و تحول جای دهد. از سایر کاربردهای دریبل یکی از در مواقعی میباشد

ویوا بت

بیفتد، در حمله مدتی توپ را در چنگ نگه داراست و درضمن

که شخص تعادل خویش را از دست می‌دهد و توپ از دستش رها می شود )به شرط این که پیش از دریبل توپ را در اختیار گرفتن نکرده باشد(، دیگر

اینکه بازی­‌کن در تنگنای قوانین سهگام یا این که سه ثانیه قرار می­‌گیرد.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 147 تاريخ : جمعه 11 مهر 1399 ساعت: 3:58

پاس مچی: در مرحله سازماندهی حمله در مقابل دیوار دفاعی، بازی ّ کنان، حمله می بایست حداکثر سرعت را در پاس دادن به فعالیت مارک.

درین حالت، پاس مچی با جنبش کم آب و سریع و همینطور کوتاه ساعد و مچ، کارآیی متعددی دارااست. از آن قبل، آسانی و عملی

ٔ زیاد، یک کدام از آن میباشد که

ّ این به کارگیری

ٔ بسیار زیاد بازیکنان از آن شده‌است. از دالیل اساسی

ٔ این نوع پاس، منجر به کارگیری

بودن فوقالعاده

ٔ دیده کافی خواهد

ویوا بت

ٔ خویش را به سمت مسیر پرتاب بچرخاند و صرفا تعقیب کردن مسیر توپ با کناره

بازیکن برای انجام آن نیاز ندارد باالتنه

ّ دیگر این میباشد که فعالیت عادی اخذ پاس نزدیک به سینه به پیوستگی اخذ و پاس، فارغ از اینکه جنبش انقطاع گردد،

بود. عامل اساسی

امداد میکند. تکنیک اجرای پاس مچی، به نسبت ارسال آن در سوی سمت دست پرتاب یا این که در سوی مخالف آن مختلف میباشد.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1399 ساعت: 23:47

20ــ بازیکن توپ را با دو دست در جلو نگاه می‌دارد و در هر یکسری گام دویدن سریع مینشیند و توپ را، در حالی که با دو دست

گرفته میباشد، با زمین تماس می دهد. این تماس می‌تواند در کنار سمت راست، کنار سمت چپ و در جلو باشد. در‌این تکان بازیکن

ً، تکان قادر است گرد هم آیی و برخاست داشته باشد

ویوا بت

می بایست در موقع نشستن، باسن را به زمین مجاورت نماید و روی زانوها فشار بیاورد. در ضمن

و یا کالً در جهشهای متفاوت به طور نشسته صورت بپذیرد.

21ــ دست به طور کشیده توپ را حول محور کتف می‌­­‌چرخاند. دستها و جهت جنبش تغییر می کند.

حرکات آموزشی و گرم کردن برای پاها‌22ــ توپ در پنجه یکپارچه مهار و رو به زمین گرفته می­‌گردد و شخص به صورت عادی می‌دود )ردوبدل دس

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1399 ساعت: 23:46

ضربه ها

تکنیک زدن ضربه با روی پا )برای مسافتهای بلند( ـ سانتر کردن ـ چیپ

آیا می دانید حالت تن در زدن ضربه با روی پا به چه شکل بایستی باشد؟

ویوا بت

درین ً سیرتکامل ضربه زدن موقعیت تن کامال پشت توپ قرار ميگيرد، بهطوري كه نمیتواند دامنۀ حرکتی متعددی

داشته باشد. همینطور در جریان بازی، بسیار واقعه میافتد که بازیکنی نیاز به عبور توپ از روی محوطههای

به هم ریخته داراست یا این که در جریان بازی، بسیار رخداد میافتد که بازیکن بایستی توپهای در جنبش را به وسیلۀ این تکنیک

ً ضربه بزند. کال این ضربه از ضربههای دیگر سادهتر میباشد.

ورزش...
ما را در سایت ورزش دنبال می کنید

برچسب : ویوا بت, نویسنده : ناشناس viva001 بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1399 ساعت: 23:46